Støvler, Salomon Quest 4D GTX Forces, str. 44,5
€350,00
Description
Støvler, Salomon Quest 4D GTX Forces, str. 44,5, Brun, God men brugt
Jeg sælger mine støvler (vandrestøvler), fordi jeg ikke bruger dem mere. Det er den eneste årsag til, at de sælges, ellers ville jeg have brugt dem i lang tid endnu.
Det er en GTX-udgave, det vil sige med Gore-Tex. Størrelsen er 44?, fordi Salomon har lidt andre størrelser. Passer perfekt til en EU 44,5.
Læg mærke til, at det er en "Forces" udgave, der er beregnet til militæret - så den er helt brun.
Produktet på nettet: https://www.grejfreak.dk/shop/283-vandrestoevler-maend/28621-salomon-quest-4d-forces-stoevler/
Hvad blev de brugt til?
• Støvlerne har været brugt i forsvaret fra ca. midt 2016 til start 2018. Fra start 2018 og 5 måneder frem blev de brugt i Afghanistan. Derefter blev de brugt et par gange om vinteren i 2019 og har ellers stået i skabet indtil nu (19.08.2020).
• Jeg har ikke gået lange distancer i dem.
• De har ikke været misbrugt og jeg har passet godt på dem. De har f.eks. ikke været dyppet dybt ned i mudderet og vasket under vandhanen. Det meste af brugen var egentlig bare gang.
Stand:
• Skoene fremstår selvfølgelig som brugte, men ser ret godt ud i forhold til alderen. De er af den klassiske Salomon-kvalitet, så de er ikke begyndt at gå op nogen stedet, og ingen syninger fejler noget som helst.
• Undersiden af sålen er ikke slidt og ser ret fint ud (se billede).
• Stødabsorberingen i sålen fejler intet og virker ikke brugt, når jeg kigger på skoen og mærker efter.
• Skoen lugter ikke, og har endda fået en omgang desinficerende skospray både på indlægssålerne, men også i hele skoen - ad to omgange.
• Gore-Tex virker stadig.
• Gummikanten foran har fået hakker et par steder, men er ikke ved at gå op. Du kan se det på billederne.
• Ud over det, kan du se standen på billederne.
Kvitteringen haves ikke mere - er for længst smidt ud.
Skoene kan afhentes i Greve.
Kan sendes med GLS for 53 kr. oven i prisen.
Nypris: 1749 kr.
Jeg mener, at 350 kr. er en rimelig pris for støvlen. Hvis min pris er for høj, så kom gerne med et bud :)