Selvbyg, 3,2 Ghz, 8 GB ram
€1.400,00
Beskrivelse
Selvbyg, 3,2 Ghz, 8 GB ram, 2200 GB harddisk, God
Hej
Er der nogle som kan bruge mig?
Jeg er ikke sidste nye skud på stammen, og jeg har også nogle fejl og mangler.
Men i bund og grund så virker jeg stadig for godt, til bare at blive smidt på lossepladsen, og så har jeg stadig en masse muligheder i mig, som jeg måske kunne vise til dig?
Stor er jeg også, men lad dig ikke skræmme af min størrelse. Tung er jeg også, men højde og drøjde skal jo passe sammen.
Men for at give et bedre billede af, hvad jeg er, så følger hermed en liste af min personlighed.
Kabinet: Antec P180 Hightower
Kabinet Køler: 3x 120mm blæsere. - 2stk Antec, 1stk Ukendt navn.
Bundkort: Gigabyte GA-B85M-DS3H Rev. 3.0
Bundkort BIOS Version: F3 (Nyeste)
CPU: Intel Core i5-4570 @ 3,20Ghz - 4 Cores
CPU Køler: Cooler Master 120 EVO (blæser ikke monteret)
Ram: 8GB DDR3 PC12800
Grafikkort: Intel HD 4600
Harddisk: Micron P400M - 200GB SSD
Harddisk: Western Digital Black WD2000FYYZ 2TB
PSU: Corsair VS550 - 550w
CPU Temp: 28 - 33grader idle, og omkring de 52 - 58 ved 100% load i Cinebench test.
Som så mange andre, så har jeg også fejl og mangler :-(
Hermed en liste af mine små fejl, som jeg håber du kan se forbi alligevel.
Bundkort:
Jeg mangler en kondensator, som man kan se på det ene billede. Der sidder 3 andre, men burde sidde 4. Hvad den sidste gør godt for, det ved jeg ikke, og kan ikke huske dengang den sad på.
Bundkort:
Jeg er kræsen med hvilken CPU'er jeg vil arbejde sammen med. Lige nu køre jeg med en 4570, men nægtede at starte op, da jeg havde en 4430 model siddende i.
Kabinet:
Med tiden bliver man jo brugt, og jeg har derfor nogle ydre småridser. Det gør intet for brugen, men det kan omsættes til, at man er blevet lidt tyk :-)
Kabinet:
Engang var jeg udvidelses parat, og alt hvad man kunne tænke at sætte i mig, ja, det var der plads til.
I dag, så har jeg glemt nogle af mine ting rundt omkring, så det er lidt mere begrænset hvilken udvidelser jeg gemmer på. Men er du fix med ideér, så kan jeg bestemt ombygges forsat :-)